بررسی مشکلات ایاب و ذهاب
اقدامات لازم جهت بررسی و حل مشکلات ایاب و ذهاب دانشجویان

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی مجتمع سلامت ورامین؛ در پی نشست اعضای هیئت رییسه و امور دانشجویی مجتمع سلامت با شرکت ایاب و ذهاب مشکلات دانشجویان در این حوزه از جانب مسئولین دانشکده مورد انتقاد قرار گرفت که پس طرح مشکلات تصمیماتی برای حل آن توسط هیئت رییسه اخذ شد که شرکت ایاب و ذهاب موظف به رعایت این نکات خواهد بود.
از مصوربات این جلسه میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:
1 - شرکت پاک غزال سیر به عنوان پیمانکار ایاب و ذهاب مجتمع ، در یک لیست مشخصات هویتی راننده ها به همراه اطلاعات وسائط نقلیه را در اسرع وقت تهیه و به مجتمع اعلام نماید.
2 نام و نام خانوادگی راننده سرویس به همراه عکس و شماره تماس داخل سرویس نصب شود.
3 آرم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روی شیشه سرویس های مجتمع نصب شود تا از سایر وسائط نقلیه متمایز باشند.
4 سرویس ها صبح راس ساعت 7 در ایستگاه مترو علی آباد حاضر باشند و ساعت 7:15 به سمت مجتمع حرکت کنند و فقط در مواردی که از قبل اطلاع داده شده به جهت تاخیر دانشجویان با یک یا دو دقیقه انتظار حرکت کند.
5 برای مسیر برگشت از مجتمع به مترو نیز ساعت حضور سرویسها جلوی درب مجتمع به ترتیب 15:00 و 17:00 باشد.
6 مسئولیت حفظ نظم و انضباط سرویس در ابتدا بر عهده شرکت و سپس با راننده سرویس می باشد.
7 باتوجه به تاکید حراست، پخش موسیقی در سرویس ها ممنوع می باشد.
8 در صورت پخش موسیقی با اسپیکرهای همراه و آلات موسیقی حتی توسط دانشجویان ، مسئولیت پخش برعهده راننده است و راننده می بایست ابتدا به صورت شفاهی از دانشجویان بخواهد این عمل را متوقف کنند و در صورت ممانعت دانشجویان ضمن پرهیز از هرگونه تنش و درگیری ، می بایست در اولین فرصت گزارش واقعه را به حراست مجتمع اعلام نماید.
9 موارد انضباطی و قوانین سرویس توسط امور دانشجویی مجتمع با هماهنگی واحد حراست تهیه و تدوین گردد و ضمن اطلاع رسانی به دانشجویان در سرویس های دانشجویی مجتمع نصب گردد.
10 در صورت بروز هرگونه رفتار خارج از عرف و بی انضباطی از طرف دانشجویان، کمیته انضباطی مجتمع با دانشجویان خاطی متناسب با تخلف برخورد خواهد کرد.
11 برنامه سرویس های دانشجویی باید تا ساعت 15 روز قبل توسط امور دانشجویی مجتمع به اطلاع نماینده شرکت رسد.
12 در صورت تغییر در برنامه پس از ساعت اعلام شده و یا همان روز ، شرکت متعهد به اجرای برنامه اعلامی از قبل است و تغییرات سرویس منوط به ثبت کنسلی و پرداخت هزینه به شرکت می باشد.
13 در صورت عدم رعایت برنامه اعلامی ، اقدامات قانونی لازم مطابق مفاد قرارداد فی مابین انجام می گردد.
14 مسئولیت حفظ نظم و نظافت سرویس های ایاب و ذهاب اساتید و کارکنان مجتمع نیز با شرکت مذکور می باشد.
لازم به ذکر است مشکلات مربوط به ایاب و ذهاب دانشجویان از سوی شورای صنفی مجتمع در جلسه پرسش و پاسخ مطرح و با پیگیری هیئت رییسه این مشکلات حل خواهد شد.
همچنین رعایت نکات مصوبه در این جلسه از جانب دانشجویان و شرکت ایاب و ذهاب الزامی می باشد.
نظر